07 април, 2007

ВЕЛИКО!

Още не мога да повярвам, че Бог ми е дал привилегията да съм част от нещо така ново, като църква Приятели. Още не сме това, което трябва да бъдем, но виждам хора, които са мотивирани, посветени и желаещи да видят Бог да прави нещо ново и добро в църквата. Всеки път, когато виждам лицата на хората в Приятели си казвам: „Страхотно е, че съм част от това...“ В мечтите и сънищата ми църквата никога не е била цифрово изражение, но винаги съм виждал лицата на хората в Приятели. Хора, които са радостни, защото живеят в стремеж да са по-близо до Исус, хора, които са радостни, защото са по-близо до Исус. Наистина е велико!

Покрай празниците (и най вече Велик-ден) реших да направя моята лична ТОП 10 класация за велики неща. Ето я:

  1. Велико е, че след събота идва неделя и животът побеждава смъртта и греха.
  2. Велико е да бъдеш част от това, което Бог върши в твоето време.
  3. Велико е, че успехът на едно служение не зависи от хитрините и триковете, а от посвещението и зависимостта от Истината.
  4. Велико е, че не е нужно да си сам, а можеш да работиш в екип.
  5. Велико е, че Бог те свързва с правилните хора.
  6. Велико е, че независимо колко опит имаш, Бог пак намира начин да те изненада.
  7. Велико е, че Посланието не се променя, но начинът на предаване може да бъде различен.
  8. Велико е, че Божиите стандарти не се променят без значение кои сме и къде се намираме.
  9. Велико е семейството ти да те подкрепя в това, което правиш.
  10. Велико е да знаеш, че Бог има много повече за теб от това, което си в момента.

2 коментара:

Вал каза...

Наистина истински добра класация!

Радвам се и се насърчавам от прочетеното, защото с Божията помощ скоро съвсем ще се потопя в едно предизвикателно служение за моя БОГ. И наистина разбирам радостта ти от това да виждаш как едно малко нещо расте, просто защото това е Божията съвършена воля!

Поздрави и наистина в Христовото Име благославям събиранията ви да бъдат винаги мощно и истински посещавани от Божият Святи Дух, Господното присъствие никога да не липсва и НЕГОВАТА Любов винаги да царува между вас!

Поздрави!
Вал

Вал каза...

Всъщност точно преди съвсем малко разбрах, че знаеш за мен повече неща ... отколкото има поместени в блога ми!

:)

Всъщност за мен ти е говорила Божидарка, приятелката на Юлиян Недков! :)

Невероятно е как Господ събира хората! Това е едно огромно насърчение за мен днес!

Благословения и поздрави в Христовото Име!
Вал